• info@adbeacon.si
  • +386 40 553 403

Storitve

Spletno oglaševanje

Google oglaševanje

Google je največji svetovni spletni iskalnik in je najhitrejša ter izjemno privlačna rešitev za predstavitev podjetja, izdelkov ali storitev. Prednost Google oglaševanja (Google Adwords) je v tem, da ponuja neskončne možnosti in izjemno natančno upravljanje kampanj. Vsak trenutek lahko preverimo napredek kampanj ter učinkovitost novosti in jih v primeru, da z rezultati nismo zadovoljni, v le nekaj trenutkih spremenimo. Delujejo na področju iskalnega marketinga, zato bodo vaši oglasi prikazani točno tisti publiki, ki v določenem trenutku išče vaše izdelke ali storitve. V primerjavi z ostalimi metodami, daje praktično takojšnje rezultate in so odlično orodje za hitro povečanje prodaje.


Facebook oglaševanje

Facebook ni le največje socialno omrežje pri nas, je tudi odlična platforma za vodenje kampanj in oglaševanja. S kar 850.000 registriranimi Slovenskimi uporabniki in več kot 1,5 milijardami uporabnikov po vsem svetu, je oglaševanje na Facebooku primerno za čisto vsako podjetje. Prednosti tega oglaševanja je ta, da so uporabniki na družabnem omrežju prisotni dalj časa kot na katerem koli drugem spletnem mestu. Upravljajo z neskončno bazo podatkov zato bodo oglasi prikazani točno tistim osebam, ki jih vaš izdelek ali storitev zanima. Oglaševalcu pa daje ogromno manevrskega prostora in izbire pri izbiri ciljne publike. Odlikujejo ga ugodni pogoji oglaševanja in ogromen doseg.


Remarketing

V povprečju se le 2% spletnih obiskovalcev odloči za nakup. Z odličnim orodjem, ki nam ga nudi Google lahko sledimo obiskovalcem, ki so zapustili stran brez nakupa, in jim ponudimo točno to kar so si že ogledovali in si želijo. Ponudimo jim lahko točno določen izdelek ali pa splošno ugodnost, ki jih bo pripeljala nazaj na vašo stran in tako povečala možnost za uspešno zaključeno transakcijo.


Retargeting

Retargeting je podobno orodje kot Google Retargeting, le da se oglasi pojavljajo na Facebooku. Je približno enako učinkovit kot Remarketing, le da nam ponuja malo več kontrole. Retargeting priporočamo vsem, ki imajo težave s prezgodnjim zapuščenjem strani in prenizkimi prodajnimi rezultati. Z dobro načrtovano kampanjo lahko dosežemo preostalih 98% obiskovalcev in jih pretvorimo v kupce ali pa vsaj pridobimo njihov kontakt.


Video oglaševanje

Če slika pove tisoč besed, potem video v 15 sekundah pove kar 360.000 besed! Tudi, če damo šalo na stran, izjemna učinkovitost video oglaševanja ostaja dejstvo. Z video oglasom boste v trenutku prepričali večje število prejemnikov sporočila, podali jim boste več informacij in jih nasploh bolj pritegnili. Video oglaševanje je prava izbira za tiste, ki želijo storiti korak v prihodnost in se tudi sami prepričati o vsestranski učinkovitosti takšnih oglasov. Pripravimo vam lahko vse. Od predstavitvenih videov, do čustvenih oglasov, reklam in viralnih vsebin katere bodo v uporabnikom izvale točno določene občutke.


Mobilno oglaševanje

V letu 2016 je število mobilnih uporabnikov/obiskovalcev spleta prvič preseglo število uporabnikov navadnih računalnikov. Vse več uporabnikov za iskanje in brskanje po spletu uporablja pametne mobilne telefone, zato je skrajni čas, da pričnete razmišljati o mobilnem oglaševanju in sledite svojim kupcem. Z dobrimi mobilnimi oglasi se lahko postopek nakupa ali obiska drastično skrajša in uporabnikom nudi boljšo izkušnjo in dostopnost informacij.


Prikazno oglaševanje

Prikazno oglaševanje je ključno pri postavitvi in vzdrževanju blagovne znamke. Uporabnike in naključne obiskovalce ozaveščamo o obstoju blagovne znamke, vrednotah in ključnimi prednostmi. Vse to, da se bo v nadaljevanju uporabnik lažje odločil, da postane kupec. Z dobro zastavljeno kampanjo bomo povečali interes in ustvarili dodatno povpraševanje.

Spoznajmo se

kontaktirajte nas